Team Agro NL vertelt de boodschap van de boer
Team Agro NL gaat de regierol op zich nemen om het verhaal van de boer te vertellen. Het team speelt daarbij in op voedsel, dat wat alle boeren met elkaar verbindt. “Alle boeren zijn voedselmakers en daarmee hebben ze allemaal één boodschap. Ze zorgen voor het voedsel van de burger”, zegt communicatiespecialist Caroline van der Plas.
Bron
Deel dit topic
Deel ook jouw kennis en inzicht
Hebben de thema's boer en voedsel geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste
Reacties
Ik vind 50 euro's voor Pr een goed beginnetje.
Het enige wat écht werkt tegen negatieve framing is tegen framen. Daar hebben veel boeren geen tijd voor om bewust en actief, dagelijks, mee bezig te gaan. Er zijn bestaande, goede, initiatieven die nu niet goed samenwerken. TeamAgroNL springt in dat gat. De bestaande initiatieven hebben hun 'zegen' ook uitgesproken. Er zitten echt een aantal sterke communicatie mensen in het team (Caroline bijvoorbeeld, maar zeker ook Henny Verhoeven en nog veel meer) waardoor ik geloof dat TeamAgroNL het heel ver gaat brengen, we kunnen echt een tegengeluid laten horen aan Wakker dier, Natuur&Milieu, maar dan moet er wel budget komen voor bv. campagnes, lesmateriaal, ed.
En wel zo relevant: Teamagro is GEEN belangenbehartiger. Dat is heel expliciet afgesproken. Uitsluitend PR voor de landbouw. Een goed imago van de gehele landbouwsector komt uiteindelijk ten goede van alle diverse bedrijven in de verschillende sectoren, ook al ben je het onderling niet altijd met elkaar eens met keuzes in bedrijfsvoering M .
Van mij krijgen ze geen ene rooie cent
Ik dop mijn eigen boontjes wel.