Deutz-Fahr Agrotron TTV 630 - Ervaring en probleemgevallen Deutz ttv 630
In onze regio in België heeft deze trekker eerder een slechte reputatie, door velen wordt gezegd : gewoon afblijven. De reden hiervoor zou de variobak zijn. Meer in specifiek een kroonwiel dat nog wel eens wou breken. Ook werd er hierbij een oorzaak gegeven/geroddeld, dat zijnde dat de invoerder deze motoren destijds nog al eens graag bijdraaide.
Wanneer we nu wat verder gaan (richting Duitsland,…) blijkt deze mening totaal te veranderen in de positieve richting, wat toch wel een opmerkelijk is.
Zijn er hier mensen die hier iets meer over weten of zelf goede of slechte ervaringen hebben laat het graag hier weten.
Deze vraag komt er omdat we zelf wat zijn aan het rondkijken en de combinatie van deze verhalen en het groot aanbod van laaguren ttv 630’ers toch wel aardig wat argwaan wekt.
(het enige probleem dat wel overal lijkt terug te komen in de actieve cabine vedering die nogal eens wou breken)
Alvast bedankt voor uw reacties.
Vriendelijke groet Gert
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr Agrotron TTV 630 en hebben de trefwoorden ervaringen en overbrenging geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
- kachelmotoren onder de stoel
-stuurstangen ( is een modificatie voor)
-egr klep preventief vernieuwen (kan loslopen) creëert motorschade
-egr koelers gaan stuk.
- radiateur (koelwater)
- kroon pignonwiel
- die snelheidsbereiken zal wel een extreme gebruiker geweest zijn maar het kan dus wel, was niet in nh btw.
Voorderest doen ze het wel redelijk D8 ik en je krijgt er een geluidje bij dat is gewoon fantastisch