FrieslandCampina intensiveert samenwerking met Facebook

Goeie zet, goedkoper als veel meer TV reclame:

FrieslandCampina, het grootste zuivelconcern van Nederland, gaat zijn samenwerking met het sociale-mediaplatform Facebook intensiveren. Daartoe hebben Roelof Joosten, ceo van FrieslandCampina en Gary Briggs, chief marketing officer van Facebook, een meerjarige partnerovereenkomst getekend.

De partijen gaan de kennis en inzichten die ze samen al hebben opgedaan, gebruiken om individuele consumenten over de hele wereld van informatie over melk- en melkproducten te voorzien. Facebook bereikt twee miljard mensen over de gehele wereld.

Meer: fd.nl/ondernemen/1201193/…

Bron

Cookiewall | Het Financieele Dagblad
fd.nl

Deel dit topic

Grasbaal

Reacties

Groen1
Inspiratie 😉
Facebookbaas Zuckerberg werkt mee op melkveebedrijf
melkvee.nl/nieuws/10663/…
« Terug naar discussielijst

Deel ook jouw kennis en inzicht

Hebben de thema's samenwerking , tÜv , frieslandcampina , marketing , zuivelconcern , facebook , informatie , kennis en roelof joosten geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!