‘PvdD haalt stemmen voor 95 procent op emotie binnen’
€˜Vijf procent van de Partij voor de Dieren-campagne om kiezers binnen te halen, is gebaseerd op reële argumenten. De andere 95 procent van de campagne is puur op emotie gericht.’
Bron
Deel dit topic
Deel ook jouw kennis en inzicht
Hebben de thema's melkvee geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste
Reacties
Voor de aanhang van de Partij voor de Dieren zijn principes heel belangrijk. Geen water bij de wijn, geen compromissen, zeggen kiezers.
nrc.nl/nieuws/2017/…
Maar het is een groep die lastig te benaderen is!!