Reclame maken voor Campina zuivel loont

De marktaandelen van zuivelcoöperatie FrieslandCampina in Europa zijn verbeterd door gerichte reclame en promotie uitgaven. In Nederland is voor het eerst in jaren volumegroei gerealiseerd met de eigen zuivelmerken.

Deel dit topic

Reacties

weideboer
Zeer goed nieuws, mede omdat er (ook hier) altijd een stemming is/was dat de consument altijd maar voor het goedkoopste gaat. Mijn gedachten was al altijd anders (kwaliteit boven kwantiteit) maar mooi dat ongeacht wie het op de markt brengt iets achter staat die op basis van investeringen in duurzaamheid, milieu en (nu nog) eerlijke prijs dit beloont ziet worden. Time to chance.
+1
Jack Rijlaarsdam
Quote Reactie van @weideboer:
Time to chance.

Ff het lesboek Engels van de kids erbij pakken.
van Ittersum
@Jack Rijlaarsdam papa toch!!!!
robbies
@weideboer Het linkje werkt niet. Op basis van die stukje tekst trek ik geen conclusies, maar in het algemeen geldt wel dat meer omzet niet altijd meer winst is.
pieko
,
Groen1
Volgens activateandco.nl/ was dit 1 van de Top 10 Premiumacties 2016

In het jaar zonder Oranje op het EK-voetbal waren de verwachtingen dat veel bedrijven in zouden springen op de Olympische Spelen van Rio. Ondanks de positieve verwachtingen van TeamNL durfden met name bedrijven die geen officiële sponsor band hadden om in te haken op dit sport events. Gazelle wist met zijn uitgekiende Olympische campagne rond fietsen van sporthelden heel veel goodwill te winnen. Niet alleen vond de consument dit de beste Olympische activatie maar ook de Olympische sporters waren verguld van de Gazelle fietsten die in Rio gereed stonden als men even wilde genieten van hun vrije tijd. Even activatie die qua passendheid bij Gazelle en sympathie het erg goed deed.
Ook Samsung bleef met zijn Olympische campagne dicht bij huis. Het unieke van de nieuwe Samsung galaxy 7 phone zijn de virtual reality mogelijkheden. Deze werden maximaal benut in de Olympische activatie campagne waarbij een gratis virtual reality gear cadeau werd gegeven bij een nieuwe Samsung galaxy 7. Windsurfer en Olympisch gouden medaille winnaar Dorian van Rijsselberge speelde een hoofdrol waarbij de consument op spectaculaire manier kennis kon maken van de virtual reality mogelijkheden die Samsung biedt. Zeer vernieuwend en hoog scorend met name bij de jongere deel van doelgroep.

Ik ga er dan vanuit dat Epke en Daphne een bakje kwark zaten te eten
Groen1
.
Groen1
.

« Terug naar discussielijst

Deel ook jouw kennis en inzicht

Hebben de thema's reclame , promotie , frieslandcampina , campina , melkvee , europa en zuivel geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!

REACTIES
8
DEELNEMERS
6
WEERGAVES
0