John Deere 4440 van robbert7130

John Deere 4440

1x in wauw.....

Reacties

3130ls (@3130ls)
@robbert7130 blijven wel beesten die trekkers
@3130ls JAA vind ik ook
@3130ls

Vooral met het verhaal erachter..
Die lampen voorin de neus is toch pas vanaf de 50 serie?
Wel veel mooier hoor zo, met die lampen erin.
@valmet6400power ja dat klopt want hij doet vroeger vaak met trekkerslep
Tom VB (@Tom VB)
@Kees2030
Klopt Kees.
zwiepi (@zwiepi)
Een beest van een trekker
@zwiepi vind ik ook.......
Quote @Kees2030:
Die lampen voorin de neus is toch pas vanaf de 50 serie?

Klopt maar Patrick vond dit mooi. Helaas heeft hij er zelf weinig van kunnen genieten.
@robbert7130 @Tinus Wat gaan ze nu verder doen met deze trekker?
@deeremeneer nou nog steeds van zijn familie.... @zwiepi
zwiepi (@zwiepi)
We houden de trekker en doen in de buurt mee met trekkerslep was een wens van patrick @Robbert en [@deeremeneer
@zwiepi Oké ik begrijp het ja. Mooi dat het kan.

TractorFan kan jouw hulp goed gebruiken

Op TractorFan helpen gebruikers elkaar met het oplossen van technische vragen met betrekking tot John Deere. Ook staan er nu al 547 foto's van de John Deere 4440. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Met jouw kennis en inzicht kunnen we ook deze site nét dat beetje beter maken. Help je mee? Maak dan ook een (gratis) account aan!

REACTIES
15
PUNTEN
12
WEERGAVES
617
MEER FOTO'S
MEER INFORMATIE