Diesel bij de motorolie
TractorFan kan jouw hulp goed gebruiken
Op TractorFan helpen gebruikers elkaar met het oplossen van technische vragen met betrekking tot International. Ook staan er nu al 466 foto's van de International 624. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Met jouw kennis en inzicht kunnen we ook deze site nét dat beetje beter maken. Help je mee? Maak dan ook een (gratis) account aan!
Ik ben aan mijn international 624 bezig alleen nou was mij opgevallen dat mijn olie peil ver boven peil stond.
Nu heb ik al uitgesloten dat het geen koelvloeistof is. Dus dan moet het wel diesel zijn. Alleen nou is mijn vraag wat kan hier der oorzaak van zijn? Kan dit toevallig de keerring van de brandstof pomp zijn of de verstuivers?
Laatste
Reacties