Deutz-Fahr Agrotron 6190 TTV van JiGo

Daaaar is ie 😎

JiGo (@JiGo)
Daar is ie dan eindelijk. Na 6 maandjes wachten, kunnen we maandag eindelijk aan de slag met de nieuwe aanwinst. Wederom een fijn contact en aflevering gehad met Gecomi uit Mill πŸ’ͺ🏽
@JiGo pareltje hoor!
matt (@matt)
@JiGo mooi ding jiri dat je maar veel probleemloze uren mag draaien.
Maar ken ik jouw niet,van dicker schutz πŸ€”

Reacties

+1
wart (@wart)
Veel werk plezier met de nieuwe aanwinst, netjes zo hoor. Allemaal mooi materiaal!

Moet wel goede dealer zijn, hier iemand in de buurt ook nieuwe Deutz gekocht bij hun..
+1
JiGo (@JiGo)
@wart klopt! Zijn er echt over te spreken. Dankjewel! Als we dan toch moeten werken, dan het liefst met mooi materiaal πŸ™‚
+2
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
+1
JiGo (@JiGo)
@Fast Eddy bedankt πŸ˜€
+2
verwijderd
Mooie machine geworden!
Veel plezier ermee!
JiGo (@JiGo)
@Arjanvrees bedankt πŸ˜€
+2
Hele stoere machine geworden veel plezier ermee maar dat zal wel goed komen🀩
JiGo (@JiGo)
@deutzieee dankjewel 😎
+1
Hele dikke trekker!, kan het wezen dat ik hem vanochtend op de dieplader van Gecomi ben tegen gekomen?
+1
JiGo (@JiGo)
@CoenNijenhuis dankjewel! Ja dat kan kloppen, hebben hem vandaag gekregen πŸ™‚
+2
jesperb (@jesperb)
Prachtige trekker!! Veel werk plezier gewenst!
JiGo (@JiGo)
@jesperb dankjewel πŸ˜€
+2
deufi (@deufi)
Prachtige trekker, veel plezier ermee!
JiGo (@JiGo)
@deufi dankjewel πŸ˜€
+2
casejxu (@casejxu)
Niks bezuinigd. Plaatje!! Veel werkplezier
+1
JiGo (@JiGo)
@casejxu je doet het 1 keer goed πŸ€£πŸ‘Œ Dankjewel πŸ˜€
+2
Prachtige trekker zo! Veel plezierige draaiuren gewenst.
Ik kan je filmpjes op tiktok ook altijd wel waarderen, mooi jong bedrijf vol motivatie heb ik het ideeπŸ’ͺπŸ’ͺ
+4
JiGo (@JiGo)
@Deutz-Fahr-Rijder dankjewel! Leuk dat je dat zegt! πŸ˜€ out of the comfort zone, maar wel leuk om te doen. We zijn immers allemaal trots op hetgeen we doen toch πŸ’ͺπŸ½πŸ˜€
+1
casejxu (@casejxu)
Quote Reactie van @JiGo:
We zijn immers allemaal trots op hetgeen we doen toch

Wat je doe maar je mag ook tevreden zijn waar je het mee moet doen😎 vind die neuson super gaaf!
+1
JiGo (@JiGo)
@casejxu dankjewel πŸ˜ƒ klopt erg fijne machine πŸ’ͺ🏽
+1
Zoo dan dat is een mooie geworden. Veel succes met de nieuwe aanwinst
JiGo (@JiGo)
@2850Johndeere6R dankjewel πŸ˜€
+2
Wauw prachtig uitgevoerd! 6 maandjes dat is nog een aardige levertijd.
JiGo (@JiGo)
@valtraaa ja klopt, maar was de moeite πŸ˜ƒ Hebben we in de tussentijd nog wat kunnen sparen πŸ˜‚
@JiGo haha ja dat is het voordeelπŸ˜† Valtra heeft een levertijd van 8 a 10 weken vindt ik heel snel vergeleken met jou. Al moeten ze het eerst nog waar maken😁
+1
Super mooie Deutz Fahr, veel plezier met deze aanwinst.
+1
JiGo (@JiGo)
@a3vandiejen dankjewel πŸ˜ƒ
+1
cjw73 (@cjw73)
Veel plezier met de aanwinst, prachtige kleur.πŸ‘πŸ‘πŸ‘
JiGo (@JiGo)
@cjw73 dankjewel πŸ˜ƒ
+1
Mooi die kleuren combi. Je laat je bedrijf wel mooi draaien πŸ‘ goed bezig zo
+1
JiGo (@JiGo)
@Valtra man hebben we, en doen we nog, dag en nacht voor gewerkt πŸ˜ƒπŸ’ͺ🏽
+1
Heel mooi, veel werkplezier
JiGo (@JiGo)
@bluepower12 dankjewel πŸ˜ƒ
+1
JohanvS (@JohanvS)
GPS af fabriek of kan dat bij Deutz niet?
+1
casejxu (@casejxu)
@JohanvS kan wel. Topcon/agrosky krijg je dan. Maar daar is zo te zien niet voor gekozen
+1
@JohanvS

De werkzaamheden die @JiGo met zijn trekkers doet kunnen wel zonder gps.
JiGo (@JiGo)
@JohanvS heb inderdaad geen gps nodig πŸ™‚
+1
Ze zijn er dus al een tijdje, hier zie je ze vrijwel niet (ik let ook niet altijd op) :

casejxu (@casejxu)
Quote Reactie van @Grasbaal:
hier zie je ze vrijwel niet

Nee aandeel deutz rijders in NH is niet zo heel groot
+1
@casejxu en dat terwijl Haan toch wel een van de beste Service van noord-holland heeft. Vroeger zat in onze hoek nog een flink aantal Deurz gebruikers maar die zijn allemaal over op op Fendt of op John Deere. Al slinkt het aantal johndeer gebruikers ook alweer wat
+1
casejxu (@casejxu)
@2850Johndeere6R ze zitten lang niet voor iedereen ideaal. Al mogen we over steeds meer provinciale weg om er te komen.
+1
@casejxu dat hield ons ook tegen om voor een Deutz te gaan. Ik vind het wel geweldig volk daarzo en er is eigenlijk niks onmogelijk tot het tegendeel bewezen is daar
+1
casejxu (@casejxu)
Quote Reactie van @2850Johndeere6R:
niks onmogelijk

Flexibiliteit is gigantisch idd. Nee is geen optie🫣
+1
@casejxu heerlijk als je daar binnen loopt lijkt het gewoon de dorps smit, en dan in de positieve zin van het woord
+1
casejxu (@casejxu)
@2850Johndeere6R kwadijk zeker! Wwerf iets minder...
+1
@casejxu Hard achteruit gegaan zeker toen jij ermee stopte 😂
casejxu (@casejxu)
@Valtra-Fordpower haha dat ga ik niet zeggen. Wel veranderd in ieder geval
@casejxu loopt 1 man nog zeker? Dat het volgens Haan nog uit ken joh, een 2e vestiging
casejxu (@casejxu)
@Valtra-Fordpower 1,5a2 denk ik. Was er dit voorjaar toevallig heel even maar er zit nog meer dan genoeg haan charme in het systeemπŸ€ͺ
+1
@2850Johndeere6R Denk dat heel wat oud Deutz rijders die dingen bij Beerepoot vandaan kwamen... die hebben er toen verschikkelijk veel deutzen en zeepsnorretjes weg gezet.
+1
caseboy (@caseboy)
Mooie trekker, veel plezier emee.
JiGo (@JiGo)
@caseboy dankjewe πŸ˜ƒ

TractorFan kan jouw hulp goed gebruiken

Op TractorFan helpen gebruikers elkaar met het oplossen van technische vragen met betrekking tot Deutz-Fahr. Ook staan er nu al 325 foto's van de Deutz-Fahr Agrotron 6190 TTV. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Met jouw kennis en inzicht kunnen we ook deze site nΓ©t dat beetje beter maken. Help je mee? Maak dan ook een (gratis) account aan!

REACTIES
18
PUNTEN
91
WEERGAVES
10.423
MEER FOTO'S
MEER INFORMATIE