Someca 1300 van wotan2

Someca 1300

wotan2 (@wotan2)
Foto van een Someca 1300 aan het poseren met een New Holland 2 rijïgge getrokken mais hakselaar.

Reacties

+2
Prachtig
Jotke (@Jotke)
Mooi span!

Is dit van dit jaar?
+2
wotan2 (@wotan2)
@Jotke ja dit was gisteren, evenement in het buurdorp.
+2
Prachtige Someca.
+3
Heel mooi.
+2
Mooie trekker, is een 1300 Super
@DANOONTJE POWERR Is deze gelijk aan jouw Fiat 1300 SUPER?
+1
wotan2 (@wotan2)
@MF 2725 Er zal, bij deze, iets minder aan de Brandstofpomp gerommeld zijn verwacht ik 😉
+2
@wotan2 brandstofpomp is niet zoveel aan gerommeld bij mij hoor.
Het is de windmolen die het verschil maakt.
Zit standaard al een beul van een pomp op.
+1
@MF 2725 bijna, alleen een andere cabine.
+1
Prachtig span👌

TractorFan kan jouw hulp goed gebruiken

Op TractorFan helpen gebruikers elkaar met het oplossen van technische vragen met betrekking tot Someca. Ook staan er nu al 7 foto's van de Someca 1300. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Met jouw kennis en inzicht kunnen we ook deze site nét dat beetje beter maken. Help je mee? Maak dan ook een (gratis) account aan!

REACTIES
6
PUNTEN
35
WEERGAVES
1.309
MEER FOTO'S
MEER INFORMATIE