Deutz D6207 van Deutzdriver07

Deutz D6207

Foto van een Deutz D6207, nieuwe aanwinst

Reacties

+1
Dikke machine👌🏻
Knap ding!! Ga je geen spijt van krijgen
Mooi ding! Bedrijfsmatig of hobby? Of beide?😎
+2
@ronald-deutz-fahr dikke hobbytrekker
Mooie trekker
Nette trekker! In zijn geheel overgespoten?
@Terwisscha nee helemaal origineel
@Deutzdriver07 netjes opgepast dan
@Terwisscha nee helemaal origineel
Handige verplaatsbare vang kooi
Knappe trekker, veel uren? gewichten drager een stukje uit?
@MF-power klopt ja, moederblok helaas gescheurd. Trekker heeft nu 6300 uur
@Deutzdriver07 ik zie ook nog een Fordje een beetje zielig links in de struiken staan☹️
+1
@newholland- die is niet van mij
Prachtig mooie trekker
Heel mooi, moet je zuinig op zijn.

TractorFan kan jouw hulp goed gebruiken

Op TractorFan helpen gebruikers elkaar met het oplossen van technische vragen met betrekking tot Deutz. Ook staan er nu al 23 foto's van de Deutz D6207. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Met jouw kennis en inzicht kunnen we ook deze site nét dat beetje beter maken. Help je mee? Maak dan ook een (gratis) account aan!

REACTIES
10
PUNTEN
33
WEERGAVES
1.680
MEER FOTO'S
MEER INFORMATIE