Lipetsk 155
TractorFan kan jouw hulp goed gebruiken
Op TractorFan helpen gebruikers elkaar met het oplossen van technische vragen met betrekking tot Lipetsk. Ook staan er nu al 2 foto's van de Lipetsk 155. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Met jouw kennis en inzicht kunnen we ook deze site nét dat beetje beter maken. Help je mee? Maak dan ook een (gratis) account aan!
Nee, een Russische LTZ 155,.
In 1994 probeerde een Duitse importeur , na het verdwijnen van de MB Trac , kopers mogelijk te verleiden tot de aankoop van een LTZ 155 die werd benoemd tot Falketrac. Een trac trekker met vierwielbesturing, hydrostatisch aangedreven tot 50/km/h, 150 pk met 4 cilinder motor.
Laatste
Reacties
(klik om te vergroten)
Het is natuurlijk de vraag of zo'n ding nog een beetje economisch omgaat met brandstof. Bij "westerse" trekkers loopt de aandrijving voor de lage snelheden hydrostatisch en voor de hogere mechanisch, omdat hydrostatisch snel rijden erg veel brandstof schijnt te kosten. Heb ik mij eens uit laten leggen, maar ik weet niet precies hoe het zit. Iets van "klok en klepel". Of was het "kok en lepel"?