Fendt Onbekend van stephan-inter

Fendt Onbekend

stephan-inter
Te hoog geladen en klem onder het viaduct

Reacties

+2
Guldner1959
Kan gebeuren die viaducten worden steeds lager
wim-same
@Guldner1959 viaducten worden niet lager hoor, en anders staat er een hoogte bord bij.
stephan-inter
@wim-same laag asfalt over asfalt over asfalt
wim-same
@stephan-inter Maar dan nog, de kraan is goed door de achterruit van de trekker te zien, en dit is ook niet zachtjes gegaan.
Fendt926Driver
Hazelbeke infra??

(klik om te vergroten)

stegboer
+7
Fendt926Driver
Sommige mensen zijn ook onderste boven van mestrijden

(klik om te vergroten)

+4
MaxxuM4ever
@Fendt926Driver hoe doe je dat? Volgas een rotonde nemen en tegelijk tractorfan checken of zo?
+1
Fendt926Driver
@MaxxuM4ever ik snap het ook niet.
Misschien uitwijk manouvre om een ander ongeluk te voorkomen..

Op zo n combi zet je toch ook geen jeugd op
MaxxuM4ever
@Fendt926Driver op zich een simpele transport tank zo te zien. Net als dumperen gemakkelijk werk van A naar B rijden. Lossen en weer terug toeren. Grote snelle geveerde trekker ervoor een gaan. Ik moet toegeven dat ik met onze CVX ook sneller te snel rijdt dan met onze oude maxxums waar je iedere duw van de kipper in voelt.
+2
wilbertkw
@Fendt926Driver Wat ik hoorde is de chauffeur midden 50 en zou de stuurstang gebroken zijn
+1
maikwolsink
@Fendt926Driver Wat ik hoorde was de tank half vol. Maar ik was er niet bij dus weet het ook niet.
MaxxuM4ever
Niet te hopen dat hij er met 60km/u onderdoor dacht te rijden.
+1
valmet6400power
@MaxxuM4ever
Ga maar vanuit van meer dan 40, als je er vanuit gaat dat het past (of niet ff kijkt of gemeten hebt) dan rij je gewoon vol gas daaronder door. En dan zit je vervolgens met je neus tegen de voorruit 😂
+2
Vollenbroek_Lars
@valmet6400power Daarom laden wij de giek altijd zover zakken dat die even hoog is ls de cabine. Dan weten wij zeker dat we niks raken als we onder een viaduct heen moeten.
valmet6400power
@Vollenbroek_Lars
Lijkt me wel slim inderdaad. Maar dat zal hier niet gebeurd zijn haha
+1
hermanjohndeere
@valmet6400power nog geen 50 meter na dat viaduct zit een drempel en daar moest hij ook wezen. Dus neem aan dat hij geen 40 meer reed. Maar zat wel goed klem.
hoest
Kraan starten, bak achterover giek zakken en weg wezen
+1
Rokus
@hoest als het zo makkelijk was geweest had hij dat met laaien wel gedaan denk? Lijkt mij dat je altijd zo laag mogelijk probeert te worden!
+1
stephan-inter
@hoest je denkt serieus dat dat nu nog wilt?
hoest
@stephan-inter mhow. Het zal nu wel wat klemmen híer en daar
Hij wou misschien gewoon de brug verhogen.
Maar met die auto erboven net te zwaar.
Juri-johndeere
Oeps, krijg je met fendts he
SJB533
Verraderlijk viaduct daar bij de Balkerweg...
stephan-inter
@SJB533
Klopt is niet de eerste daar.
Varsenerdijk is het ook regelmatig raak.
Kramer U800
@SJB533 Hoezo dan? Loopt de onderkant van het viaduct conisch naar het midden toe naar beneden? Dat je aan het begin denkt dat het net gaat maar in het midden niet meer. Zou dat de rede zijn waarom hij in het midden van de brug stil staat?
+3
hermanjohndeere
@Kramer U800 tis veradelijk omdat hij 4.1meter is. Meeste zijn stiekem wel wat hoger. Tis gewoon dom. Als je er met de trekker onder door gaat lijkt Het al laag. Als je dan niet bedenkt dat de kraan misschien wel te hoog kan zijn vind ik het eigen schuld.
Kramer U800
@hermanjohndeere Oké vandaar, ja dat is niet slim.
+1
gertdl
Kraan toch ook lager op transport lijkt me. de bak is niet helemaal ingetrokken. als je deze helemaal in draait kan je de giek toch onder de cabine laten zakken ( althans zo is het toch bij de 20 kranen die wij hier hebben). en dan ben je meestal op de meeste diepladers om en bij de 4m hoogte.
+1
Fendt926Driver
@gertdl bij deze grootte kranen ben je al gauw een gieksleuf nodig om de arm onder de kabine te krijgen.
Maar de bak had verder naar binnen gedraaid kunnen worden wat wel weer de nodige cm hoogte scheelt
+1
gertdl
@Fendt926Driver grote kraan... wat is dit een 25 ton gewoon geschat op uitzicht? al onze 26 ton kranen komen onder het cabien zonder sleuf want onze diepladers zijn plat ( en onder de giek ligt dan een rubber stootblok om de bodem van de dieplader te beschermen en die is een 10 cm hoog en dan nog komen ze onder de cabine). als je de bak helemaal naar binnen draait geeft dat veel hoogte. wij zitten bij een 26 to op onze dieplader met de cabine op 398cm. al wat je dan boven de cabine hebt steken ben je ooit wel eens kwijt

TractorFan kan jouw hulp goed gebruiken

Op TractorFan helpen gebruikers elkaar met het oplossen van technische vragen met betrekking tot Fendt. Ook staan er nu al 377 foto's van de Fendt Onbekend. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Met jouw kennis en inzicht kunnen we ook deze site nét dat beetje beter maken. Help je mee? Maak dan ook een (gratis) account aan!

REACTIES
9
PUNTEN
3
WEERGAVES
0
MEER FOTO'S
MEER INFORMATIE