'Imago van vlees uit Nederland in buitenland is onze kracht'

'De kracht van de vleessector zit in het imago dat vlees uit Nederlands in het buitenland heeft', stelt Frans van Dongen, tot 1 april directeur internationale zaken bij de Centrale Organisatie voor de Vleessector (COV). Die positie van de vleesexport in de wereld ontleent ons land aan waarden als voedselveiligheid en kwaliteit. Duurzaamheid wordt het nieuwe vlaggenschip van vlees uit Nederland, is de overtuiging van Van Dongen.

Deel dit topic

« Terug naar discussielijst

Deel ook jouw kennis en inzicht

Hebben de thema's vlees , vleessector , voedselveiligheid , duurzaamheid , imago en nederland geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!

REACTIES
0
DEELNEMERS
0
WEERGAVES
0